Een sequentiële 7-traps versnellingsbak met schakelflippers vuurt het volledige vermogen af op de achterwielen. Wie 1.163 pk in de Maximum-modus toch wat overdreven vindt, kan de TSR-S instellen in Minimum-modus. Het maximumvermogen wordt dan teruggeschroefd tot 700 pk. De slimste keuze is echter wellicht de IQ-modus. De TSR-S beslist dan op elk moment zelf hoeveel pk er op de achterwielen kan worden losgelaten zonder aan grip in te boeten.
Bij de ontwikkeling van de nieuwste versie van hun hypercar besteedde Zenvo veel aandacht aan gewichtsbesparing. Meer koolstofvezel, andere verlichting en een minimalistisch interieur houden het gewicht van de TSR-S beperkt tot 1.495 kilogram. Uiteraard werd ook de aerodynamica verder geoptimaliseerd, onder meer via een enorme, verstelbare achtervleugel die ook als luchtrem kan dienen. Wanneer het volledige vermogen beschikbaar is, sprint de wagen in 2,8 seconden van 0 naar 100 km/h en amper vier seconden later gaat de teller al voorbij 200 km/h. Pas bij 325 km/h komt de elektronische snelheidsbegrenzer tussenbeide.