Kahn Design spitst zich hoofdzakelijk toe op het tunen van Land Rovers en Jaguars. Dit keer gaan de Britten echter een stapje verder en begeven ze zich op het terrein van de coachbuilders.
Zagato en
Carrozzeria Touring Superleggera zijn twee overlevers in het rijk der coachbuilders. Keer op keer nemen ze een wagen onder handen om er dan een geweldig mooie carrosserie rond te bouwen. Kahn Design tracht hetzelfde te verwezenlijken met de Aston Martin DB9 als basis. Het plaatwerk wordt volledig vervangen met deze WB12 Vengeance als resultaat. WB staat voor widebody en het cijfer 12 verwijst naar de 6.0 liter V12 uit de DB9 die één op één door de Vengeance wordt overgenomen. Dat betekent een vermogen van 517 pk en een koppel van 620 Nm.
Het nieuwe koetswerk wordt volledig opgetrokken uit aluminium. Aan de voorzijde zijn de Aston Martin-genen nog duidelijk zichtbaar dankzij de koplampen en de vorm van de grille, al krijgt die laatste wel een andere indeling. Achteraan is de familieband minder duidelijk met ronde achterlichten als meest opmerkelijke detail. Van het interieur krijgen we nog niets te zien, al meldt Kahn dat de achterbank van de DB9 verdwijnt. De Vengeance wordt dus een echte tweezitter.
In tegenstelling tot Henrik Fisker met zijn
Thunderbolt heeft Kahn Design wel toestemming gekregen van Aston Martin om de Vengeance te bouwen. De productierun blijft echter beperkt tot 20 stuks. Wordt ongetwijfeld vervolgd.