Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid handgeschakeld (2022-2025) gewicht

Hieronder vind je alle technische specificaties in verband met het gewicht van de nieuwe Suzuki S-Cross 2024 1.4 Boosterjet Smart Hybrid met manuele versnellingsbak en voorwielaandrijving. De huidige generatie van deze SUV is in productie sinds 2022. Vind data zoals leeggewicht, laadvermogen, daklast, kogeldruk en maximaal trekgewicht van deze uitvoering van de S-Cross.

Gewicht Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid 129 pk handgeschakeld 2025

Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid 129 pk handgeschakeld FWD 2025
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid 129 pk handgeschakeld FWD 2025
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid 129 pk handgeschakeld FWD 2025
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid 129 pk handgeschakeld FWD 2025
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid 129 pk handgeschakeld FWD 2025

Gewichten

Leeggewicht 1.180 kg
Rijklaar gewicht 1.280 kg
Maximaal toegelaten massa (MTM) 1.685 kg
Maximale daklast 75 kg
Maximale kogeldruk 75 kg
Maximaal trekgewicht ongeremd 600 kg
Maximaal trekgewicht geremd 1.500 kg
Meer specificaties
Suzuki S-Cross 1.4 Boosterjet Smart Hybrid 129 pk handgeschakeld 2025

Gewicht andere versies Suzuki S-Cross 2025

Naast de 1.4 Boosterjet Smart Hybrid versie met 129 pk, manuele versnellingsbak en voorwielaandrijving verkoopt Suzuki nog meer uitvoeringen van de S-Cross. Bekijk alle gewichten hieronder.

Gewicht SUV's vergelijkbaar met Suzuki S-Cross