Algemene gegevens
| Koetswerktype | SUV |
| Aantal deuren | 5 |
| Aantal zitplaatsen | 5 |
| Motortype | Hybride |
Totale aandrijflijn
| Maximumvermogen | 184 pk / 135 kW / 181 hp |
| Maximaal koppel | 315 Nm |
| Versnellingsbak | Automaat |
| Aantal versnellingen | 0 |
| Aandrijving | Voorwielaandrijving |
Verbrandingsmotor
| Aantal cilinders | 4 |
| Configuratie cilinders | In lijn |
| Kleppen per cilinder | 4 |
| Cilinderinhoud | 1.993 cc |
| Maximumvermogen | 145 pk / 107 kW / 143 hp |
| Toerental bij maximumvermogen | 6.200 tpm |
| Maximaal koppel | 175 Nm |
| Toerental bij maximaal koppel | 4.000 tpm |
| Inhoud brandstoftank | 57 liter |
Batterij
| Type accu | Lithium-ion |
| Bruto batterijcapaciteit | 1 kWh |
Prestaties
| Acceleratie 0–100 km/h | 8,8 seconden |
| Topsnelheid | 180 km/h |
Gewicht
| Leeggewicht | 1.614 kg |
| Maximaal toegelaten massa | 2.240 kg |
| Daklast | 75 kg |
| Trekgewicht (ongeremd) | 600 kg |
| Trekgewicht (geremd) | 750 kg |
Verbruik
| Emissieklasse | Euro 6 |
| Verbruik gecombineerd (WLTP) | 6,9 l/100 km |
| Verbruik op lage snelheid (WLTP) | 7,9 l/100 km |
| Verbruik op gemiddelde snelheid (WLTP) | 5,4 l/100 km |
| Verbruik op hoge snelheid (WLTP) | 5,7 l/100 km |
| Verbruik op erg hoge snelheid (WLTP) | 8,3 l/100 km |
| CO2-uitstoot gecombineerd (WLTP) | 156 g/km |
| CO2-uitstoot op lage snelheid (WLTP) | 179–180 g/km |
| CO2-uitstoot op gemiddelde snelheid (WLTP) | 122 g/km |
| CO2-uitstoot op hoge snelheid (WLTP) | 129–130 g/km |
| CO2-uitstoot op erg hoge snelheid (WLTP) | 189–190 g/km |
Stuurinrichting
| Draaicirkel | 11,4 meter |
Meer info
- Afmetingen Honda CR-V 2.0 i-MMD 2016–2023: alle buitenmaten, binnenmaten en de grootte van de kofferbak
Andere versies Honda CR-V (2016–2023)
| Brandstof | Uitvoering |
|---|---|
| Benzine | Specificaties CR-V 1.5 VTEC Turbo 173 pk handgeschakeld |
| Benzine | Specificaties CR-V 1.5 VTEC Turbo 173 pk handgeschakeld AWD |
| Benzine | Specificaties CR-V 1.5 VTEC Turbo 193 pk AWD |
| Hybride | Specificaties CR-V 2.0 i-MMD 184 pk AWD |












