Hieronder vind je alle details over de afmetingen van de nieuwe Renault 4 E-Tech Electric 2025 en van oudere generaties van dit model. Ontdek de lengte, breedte, hoogte, wielbasis, interieurruimte, kofferinhoud, banden en nog veel meer.
Hieronder volgt een overzicht van de afmetingen van de nieuwe Renault 4 E-Tech Electric in 2025.
Eigenschap | Afmeting |
---|---|
Lengte | 4.414 mm |
Breedte (zonder buitenspiegels) | 1.800 mm |
Hoogte | 1.570 mm |
Wielbasis | 2.620 mm |
Overhang voor | 766 mm |
Overhang achter | 753 mm |
Hoogte laaddrempel | 607 mm |
Draaicirkel | 10,8 m |
Bodemvrijheid | 181 mm |
Eigenschap | Afmeting |
---|---|
Hoofdruimte achterin | 853 mm |
Koffervolume | 420 liter |
De afmetingen van de Renault 4 E-Tech Electric in 2025 kunnen verschillen naargelang de gekozen versie. Bekijk hieronder voor alle verkrijgbare uitvoeringen van de nieuwe Renault 4 E-Tech Electric de precieze buitenmaten, interieurruimte, kofferruimte, bandenmaten of terreincapaciteiten.
Hieronder vind je een vergelijking van de afmetingen van de 4 E-Tech Electric met andere Renault modellen in hetzelfde segment of van één maat groter of kleiner die verkrijgbaar zijn in 2025.
Model | Lengte in mm | Breedte in mm | Hoogte in mm | Koffer in liter |
---|---|---|---|---|
Renault Captur | 4.239 | 1.797 | 1.575 | 484 |
Renault 4 E-Tech Electric | 4.414 | 1.800 | 1.570 | 420 |
Renault Duster | 4.343 | 1.813 | 1.656 | 513 |
Renault Symbioz | 4.413 | 1.797 | 1.575 | 492 |
Renault Scenic E-Tech Electric | 4.470 | 1.864 | 1.571 | / |
Renault Austral | 4.510 | 1.843 | 1.621 | / |
Renault Arkana | 4.568 | 1.820 | 1.571 | / |
De Renault 4 E-Tech Electric 2025 is 4.414 mm lang, 1.800 mm breed en 1.570 mm hoog. De wielbasis bedraagt 2.620 mm.
De kofferruimte bedraagt 420 liter.
De Renault 4 E-Tech Electric 2025 heeft een draaicirkel van 10,8 meter. Dit is dus de minimale ruimte die deze wagen nodig heeft om 360 graden rond te draaien.
De nieuwe Renault 4 E-Tech Electric heeft een bodemvrijheid van 181 millimeter. Concreet is dit de vrije ruimte tussen het laagste punt onderaan de wagen en het bodemoppervlak.