Naast de limoengroene lak is ook de aandrijflijn van de Vision X opvallend. Het gaat namelijk om Skoda’s eerste hybride die zowel een benzinemotor, CNG als een elektromotor combineert. Het gevolg is een CO2-uitstoot van slechts 89 gram per kilometer. De 1.5 liter G-TEC viercilinder benzinemotor beschikt over 130 pk en 200 Nm en is speciaal ontworpen voor gebruik met CNG (aardgas). Eén CNG-tank bevindt zich onder de achterbank, de andere monteert Skoda achter de achteras.
Terwijl de CNG-motor voor de aandrijving van de vooras zorgt, voert een elektromotor met 70 Nm die taak uit bij de achteras. Deze motor, die zijn energie haalt uit een 48-volt lithium-ion batterij, kan gewoon ondersteuning bieden bij het accelereren, maar evengoed over een korte afstand de volledige aandrijving van de Vision X voor zijn rekening nemen. In de basis is de Vision X dus een vierwielaandrijver, maar enkel gebruikmaken van voor- of achterwielaandrijving kan ook.
Skoda belooft een rijbereik van 650 kilomter voor de Vision X. Een sprint van 0 naar 100 km/h lukt in 9,3 seconden en de topsnelheid bedraagt 200 km/h.