Zoals gewoonlijk spelen de facelifts van Jaguar zich vooral binnenin af. Voor het exterieur van de E-Pace spelen de Britten op veilig met nieuwe bumpers, een andere afwerking in de grille en subtiel gewijzigde lichtunits.
Binnenin valt ons oog meteen op het nieuwe PiviPro infotainmentsysteem met een 11,4-inch touchscreen. Ook het digitaal instrumentenpaneel van de E-Pace is aangepast. Voortaan kan je alle belangrijke informatie aflezen op een helderder en groter (12,3-inch) scherm.
Ook onder de motorkap valt er belangrijk nieuws te rapen. De Jaguar E-Pace is namelijk voor het eerst verkrijgbaar met een driecilinder mild hybrid benzinemotor. Concreet gaat het om een blok met 160 pk, gekoppeld aan een 8-traps automaat en met voorwielaandrijving. Een trede hoger staat een 2.0 viercilinder benzinemotor die eveneens over mild hybrid technologie beschikt. Deze motor is verkrijgbaar met 200 of 249 pk.
Verder wordt het gamma aangevuld met de plug-in hybride E-Pace P300e, een uitvoering met een systeemvermogen van 309 pk. Wie toch liever een mild hybrid diesel wilt kan tenslotte kiezen voor een versie met 163 pk of 204 pk.