Binnenin de Cayenne Coupé maakt de achterbank standaard plaats voor een exemplaar met twee individuele zetels. Porsche monteert echter zonder meerkost comfortzetels die we al kennen van de gewone Cayenne. Verder zorgt de aflopende daklijn ervoor dat Porsche de achterbank 30 mm lager heeft geplaatst om zo voldoende hoofdruimte te garanderen voor de passagiers achterin. In de koffer is plaats voor 625 liter aan bagage. Na het neerklappen van de achterbank neemt dat toe tot 1.540 liter.
Een order plaatsen voor de Cayenne Coupé kan vanaf vandaag, al blijft de keuze voorlopig beperkt tot twee motoren. De instapversie krijgt een 3.0 liter zescilinder turbo benzinemotor met 340 pk en 450 Nm. Dankzij het standaard inbegrepen Sport Chrono Package sprint deze versie in 6,0 seconden van 0 naar 100 km/h. de topsnelheid is vastgelegd op 243 km/h. Het alternatief is de Cayenne Turbo Coupé met een 4.0 twin-turbo V8. Deze levert maximaal 550 pk en 770 Nm koppel. Met die waarden bedraagt de sprinttijd van 0 naar 100 km/h nog amper 3,9 seconden en de topsnelheid stijgt naar 286 km/h.