Het interieur van de vorige Zoe was niet bepaald een hoogvlieger. Gelukkig voorziet Renault de nieuwe generatie van een 10-inch digitaal instrumentarium en een 9,3-inch touchscreen voor de bediening van het infotainmentsysteem. Voor de bekleding werd gewerkt met gerecycleerde materialen. Daarmee voldoet het geheel nu wel aan de verwachtingen voor een vooruitstrevende wagen zoals de Zoe anno 2019.
Het laatste belangrijke aspect van de nieuwe Zoe is de elektrische aandrijflijn. Vorig jaar introduceerde Renault al een elektromotor met 108 pk. Die motor blijft verkrijgbaar in de nieuwe Zoe, maar krijgt het gezelschap van de R135-motor met 135 pk en 245 Nm koppel. De topsnelheid is vastgelegd op 140 km/h. Dankzij een accupakket van 52 kWh neemt het rijbereik toe tot 390 kilometer volgens de WLTP. Daarmee doet de Zoe een pak beter dan de Peugeot e-208 en Corsa-e die nochtans ook over een 50 kWh accupakket beschikken. Tenslotte kunnen klanten de Zoe voortaan sneller opladen dankzij een 50 kW snellader.